sobota, 6 grudnia 2014

KALENDARZ ADWENTOWY DIY



Przyznam, że dużym zaskoczeniem jest dla mnie, iż mimo, że moja aktywność na blogu jest taka, jaka jest (cóż, daty nie kłamią:)), nadal sporo osób tu zagląda i coraz więcej lubi Zabawy na Facebooku.
Jest mi niezmiernie miło i bardzo, bardzo Wam dziękuję!
Daje mi to motywację do działania i postaram się, mimo tysiąca spraw na głowie :) nieco zwiększyć częstotliwość wpisów. Może nawet uda mi się robić to systematycznie..., kto wie?

Zauważyłam, że dużym zainteresowaniem cieszą się moje deko - wpisy, dlatego dzisiaj Świątecznie -Kalendarz Adwentowy DIY

Kalendarz zrobiłam z gałęzi, sznurka i torebek, które kupiłam w Ikea (mają załączone naklejki - numerki).
Żeby było bardziej naturalnie, w stylu Scandi, można kupić torebki z szarego papieru i numerki - naklejki w papierniczym. Ja poszłam na łatwiznę i jest kolorowo:)



I jeszcze takie tam jesienno - zimowe dekoracje...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz